Sandras

Bevisat: Det Lilla Gör Mest

Kategori:

Jag är nästan vaken. Ganska pigg ändå, inte sådär förstörd som dagen efter nyår. Har satt igång Linns playlist på spotify för att återskapa kännslan eller nått. Det blev diverse vin, drinkar för vissa, popcorn och morötter med tillhörande dipp igår här hemma hos mig. Myk trevligt. Alla hade det dära humöret för en lyckad utgång. Jag lyckades dona till en och en halv vurpa. Kombon klackar och isbana går inte riktigt hand i hand för mig men va gör de om hundra år (:

Först ska jag nog sova ett par timmar till sen ska jag köpa hudlotion. Jag förstår inte att allt i ett badrumsskåp tar slut samtidigt! schampo, balsam, tvål, mascara, foundation, lotion, deo. Alles! Det får helt enkelt bli en vända till hm.

Väl ute i köket när man ska ladda en svartvinbärsresorb blir man ju så glad när man hittar små noteringar på kylskåpet. Ja sammlar på sånna här fina ord. Jag blir så varm i hela kroppen av rara vänner och filmmys såklart. Tsss! (: iallafall så här stod det på lappen:

Kommentarer

  • Linn säger:

    Du är så söt Sandy, den 28:e blir det mys! Taco-night! You, me and marielle! :) <3

    2010-01-21 | 20:35:46

Kommentera inlägget här: