Sandras

Smarrigt

Kategori:

Ja det va verkligen inte mitt fel att jag kom hem med en tårtbit idag den saken är iaf klar - semlorna va slut ;)

Världens trevligaste nyhet kom idag. Linda ska gör sin praktik här i ett halvår. På ett halvår kommer vi att hinna med väldigt mycket + att jag bokade biljetter till Larsson och Oslo samtidgt som rebecca och åsa ska dit. Linda kom du oxå! Jag måste bara berätta, biljetten kostade 19 ynka kronor. Inte nog med, då har Therese flyttat till samma huvudstad i samma land. Bara en sån sak :)

Imorgon är det jag som kommer komma med huvudet högt. Ni kommer att få se den fokuserade sandra mellan klockan 10 och 17. Mellan den här tiden är jag extremt onåbar tjej. Återkom gärna klockan 20 :P

Jag säger hårdrock och drar, dags att äta min låssas semla.
Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: