Sandras

Söndag

Kategori:

Ja vad ska man säga. Det blev köttfärsås till middag idag. Jag är ganska bra på att göra köttfärssås. Hemligt recept. Sccchhhh! Brukar bli en klassisk pizza på söndagar eftersom man inte orkar ta sig för saker och ting men igår va jag troligtvis den mest nyktra i hela stan. Och jag gillar det. Festar man för myk? Ibland kanske. Planen är nog iaf att vara ganska onykter nästa helg, för då är jag är jag ledig sön. Det bästa med nyktra helger är ju att man kan träna som idag. Och det har jag givetvis gjort. Blev ett baspass. Lagom för min dagsform.

1,2,3 - jag avskyr rea. Snälla får jag ha sönder reakläder. Vill inte se dom svarta påsarana. Alltså, det kom in en gammal kompis från oppebytiden på jobbet idag. Ni vet, alla har en, en ständig beundrare. Han som ser mig på ett sätt som kanske ingen annan gör vad vet jag. Kanske låter lite självsäkert men i det här fallet är det så. Han är en helt underbar person vll jag tillägga. Riktigt snäll kille. Gett blommor på alla hjärtans dag sen i åk 7. Om jag gav tillbaka en blomma? Nää... men idag när han stega in så kunde ja inte säga nej när han fråga om vi kunde fika en dag. Ja en fika är ju det mest oskyldiga man kan syssla med men vill jag? eller gav jag honom mitt nr för att jag tänkte på dom dära blommorna från 7, 8, 9? Ibland blir jag trött på mig själv och varför kan inte jag se honom som han ser mig? Dagens gåta.

Hmmm det känns lite som en mellanperiod just nu. Jag kan inte riktig ge 100 % som jag vill göra. Ingenting är som väntans tider. Man blir lite småstressad av situationen. Jag vill bara köra igång lixom. kickstarta! Kasta in mig i allt som har med lärdom att göra. Mina tummar kramas sönder snart, så hårt håller jag dom.

Det var det, dags för varma hallon och glass. 

Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: