Sandras

Tandiiiis

Kategori:

Vart hos tandis idag. Alltså ett sånt besök för mig är mer ångestframkallade än ngt annat på denna planet. Jag bokstavligen hatar det. Men jag är stark och går dit för jag menar det är svårt att undvika eller glömma bort när man får påminningsms typ en vecka innan hela tiden. "hej sandra! vi vill bara påminna om din tid hos oss. Mvh Trobergs tandvård" Fukc! men till saken, många blir fattiga av att gå till tandläkaren jag blev just idag lite rikare..:) jag är helt enklet väldigt bra!

Nåt hände med min laptop igårkväll. Jag tror att han är lite sjuk. Kanske virus men ja hoppas att han blir frisk snart. I ren panik ringde jag brosan. Det va bara för marcus och jontan att infinna sig, rycka ut helt enkelt. Tur att dom är så snälla på ett sånt dära sätt som bara dom är. Men jag är fortfarnde lite orolig för den, han vilar nu...ska lugna mina stackars nerver med hero of war.

Är hemma hos mamma nu, dom sprutar snö i ryssbergen såg ja påvägen ut till jönis. Om det inte är så förbannat kallt dom närmasta dagrna kanske man kan dra och kasa lite! Vore kul även om backen är som en pulkabacke. På riktigt. Åhhh...OM ja vill till fjällen! ska vi dra?

Fick ett par bud ang utgång ikväll. Tänkte på saken men ja kom fram till att nää jag har ingen lust alls faktiskt.

Det svänger, fort,
det svänger fort.
Kan det svänga för fort?

Puss och godnatt då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: