Sandras

Är Hemmaaaaa

Kategori: Tankar

Jag är brun. Brun på mitt sätt. Brun på ett bra sätt. Jag är iaf fint gyllenbrun ni vet.

Jag är dödstrött. Orkar typ inte skriva ngt men typ hej nu är ja i sverige, finns massor att berätta men nu får det räcka med att resan har varit UNDERBAR alltså.

Alla får komplimanger nån gång ibland...erkänn att ni får det heeela tiden fina ni.
en gång i världen fick jag den här "dina ögon är som regnbågen, bakom regnbågen finns en skatt och skatten är du du" hahaha tack!

men nu till saken

jag hörde en låt i en butik på cypern som några killar spelade. Tycker att den är sååå bra men har fakrtiskt inte vetat vad den heter...dåliga jag...men iaf, jag är inte blyg, jag frågar. Han skriver ner artist + låt. Sen säger en kille till mamma "du har en cool dotter". Den komplimangen gillade jag. Bara för att jag fråga om en låt.. och coola döttrar får tydligen vip biljtetter....man tackar!

som sagt mer om Ayia Napa imorn nu ska sessan sova. har varit en lååång dag!

jaaa förresten...jag har saknat...jag har saknat många faktiskt men inte alla tyvärr. puss då.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: