Sandras

Ayia Napa '10

Kategori: Tankar

Det gick ut partybåtar ifrån hamnen. Någon ropar ut i mic "Where are we?"
Alla dansande(hoppande) på båten svarade "Ayia, Ayia, Ayia fu**ing Napa" Semesterramsan. Festligt!

I transferbussen satte ett gäng på 6 killar igång fanta och rosé. Festligt!
Hej charter all over!

För övrigt..myk gäng, killgäng...mina ögon har fått vila väldigt myk den här veckan.

Veckan började med en kackerlacka när vi kom ner måndagsnatten. Fiifan va rädd jag vart. Ordet skrik fick en innerbörd och jag stod på toalettlocket och darrade,  springer ut till receptionen och ber om ett nytt rum men det va redan överbokat. Mamma lika rädd men fick nån adrenalinkick och döda den. Hon är tuff.

Annars då, vad bjöd veckan på?

Sol och bad i 25 gradigt turkost vatten, jättegod mat, shopping bla en sjal, en cerise - det här med sjalar alltså..en katamaranutflykt på havet, Nissi beach, på den här stranden finns det daglig dj minsann och mina kära musiknerver blev lite lyckligare när jag hör swedish house mafia.... frukostbuffé, kattungar, drinkar och vin förstås. Näää det finns inget att klaga på förutom kackerlackan då.

Nu är det bara att börja spara till nästa resa...undra vart jag åker då? Kanske rent av blir en weekend...har aldrig varit i varken Rom eller Milano. Vi får se (:

ska lägga upp lite bilder och så men det tar ju en himla lång tid på blogg.se så jag hoppar över det ikväll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: