Sandras

Cypern!

Kategori: Tankar

Nu åker ja på semester. Rikigt underbar semester. Planet går inte förrän ikväll kl 6 från skavsta men ja är uppe tidigt för nu ska ja först ut på en powerwalk rund brandholmen, sen packa, gå och köpa en hel hög med tidningar för lata stranddagar.

Min ipod är givetvis laddad med nya skivor; kent - en plats i solen, christina aguilera - bionic, robyn - body talk pt. 1 och swedish house mafia. det är så bra.

ja har en packningsteknik när jag ska nånstans. öppna alla garderober, lådor och dyrligt. börjar från höger till vänster. låssas att jag får ta med mig allt som jag vill, på så sätt är ja ju säker på att inget finare hänger kvar lixom. sen är jag tuff och betsämd i en gallring. så gör jag :)

sådär nu vare nog inget mer, vi ses och hörs om en vecka! <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: