Sandras

Louder Than Words

Kategori: Tankar

Nu är det varmt. Hetta. Min lägenhet brinner. Hata att bo i lgh på somrana alltså. Nästan som självmord.

Men det bästa med det här är ju den här otroligt fina sommaren. Igår tog Elin S och jag båten ut på havet med hennes mamma och tony :) vi lade till vid några klippor och där befann vi oss hela dagen. Fina dag och rara elin. Det är ju underbart lyxigt att ha båt, när jag bli stor eller större ska jag ha en eller paxa en pojkvän som har en.

Både idag och imorse blev den pw runt brandholmen. Ritkigt skönt att gå upp och starta dagen med en timmes prommenad. Allt är så lugnt och stilla då. härligt. 

Sen drog elin och jag till jogersö. Där har vi spenderat hela dagen. Jag badade. Yes. Stolt. Badkrukan själv har badat i sverige. Det borde jag få medalj för. Såg och träffade både den ena och den andra...men det bästa va ändå joline, jesper, frida och sofie. Kramar blev det och rara är dom allihoppa. 

Kvällen har avslutats med mjukglass i solen i hamnen. Lycka <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: