Sandras

Piren Och Hundvakt

Kategori: Tankar

Regn. Idag blev dt regn, ville inte riktigt tro att det skulle bli det för solen lyste när jag vaknade och gick promenad med kenzo. Planen va Jogersö men solen sa ifrån. Gör inte så myk. Marcus har kommit hem nu oxå, vi har druckit kaffe och spelat kort. Syskonmys ni vet. Nu äter vi godis. M&p har laddat kylen nu med när dem är borta.

Mamma och pappa tog en roadtrip med deras bästa vänner till Helsingborg. Bor på hotell, ett jättefint, har själv bott där när vi skulle till Tyskland en gång. Dem skulle iaf passa på att åka över till Danmark en sväng oxå så nu får vi passa doggen. Kenzo är som ett liten barn. Man måste mata, leka, prommenera...allt. Ikväll får han slagga hemma hos Marcus i stan.

Elin var här igår. Vi solande och så. Sen är det ju så att min elin ska diplomera sig till yogainstruktör om ett par veckor. Spännande. Jag fick vara försökskanin på hennes pass. Gick galant. Duktiga du (:
Är så glad för att vi har fått så myk tid tillsammans.

Häromdagen mötte jag Maria i hamnen när jag skulle gå runt brandholmen. Blev hur glad som helst. Har inte setts efter jag kommit hem. Vi bestämde oss för att fixa frukost och ta med oss det ut på piren. Där mystes det ända fram till lunch. Solen sken och vi njöt av varenda stråle. Sommar och inget annat.

Nu ska jag först ställa rosévinet på kylning och sen läsa nya veckorevyn och cosmopolitan. Tjejjiga jag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: