Sandras

Closer To The Edge

Kategori: Tankar

hallå där kött och blåbär..
humor.
Jag är trött.
övertrött

"hej sandra! hur mår du?" (:
folk börjar att känna igen mig på praktiken. Är man en i gänget då? Kärnan lixom?
vill jag va med i gänget?

man får ha favoriter eller hur?
ja har iaf en på min LIA. Hon heter Christel. Så himla genuint rar och varm person. Hon är min favorit.  

Imorgon ska jag ha "utvecklingssamtal"på skolan. Ni vet, här-ligger-du-i-lä-och-det-här-måste du-jobba-mer-samtal. Klart jag ska på samtal oxå, jag hinner allt..

Idag va faktiskt första gången som jag tycker att tiden gick fort. två timmar på em sprang iväg. bara för att jag verkligen fick vara kreativ och göra det jag gillar mest. det är lycka att få göra sånt man tycker är kul.

nu tänker jag äta glass och maränger! vardagslyx!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: