Sandras

Grattis Bästa Marcus!

Kategori: Tankar

Ikväll har jag ätit för myk tårta hos brosan men så himla värt.
Det är ngt särskilt med mammas tårta. God är förnamnet utsökt efternamnet.

Annars då? jag har haft halsont de luxe som nu har övergått i hostan. kul. Alltid är det ngt.

För övrigt. jag va sjukt spontant häromdagen.
nånting gjorde så att jag gjorde nånting...typ
är du spontan? jag gillar sånt (:

fredag imorgon då. Sovmorgon till 10.
why? jo det ska jag berätta, kommer att praktisera 10-15 sen jobba 15-19.
Japp, det går faktikst bättre för var dag...känns bra.
folk frågan efter väldigt roliga saker på ett sånt här ställe...typ har ni klor? plastkapsyler? destillerat (stavas det så) strykjärnsvatten? haha lägg av! ja kliar mig i huvudet varje gång. andra frågar efter steksnöre och näsdukar i tyg.. Det roligaste va när en kund kom fram och frågade om jag hade sett hans hustru? är det jag som är lättroad(har nämligen hört det tidigare) eller va inte det sjukt kul (:

fördelsedagsfin i nytt linne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: