Sandras

How Soon Is Now

Kategori: Tankar

Hej blogg! Nu ska vi se, vad har hänt i mitt liv? Jo B och jag va spontana och bestämde oss för att äta glass med 4 trevliga människor i veckan. Dom pluggar här, ky men inte samma lika som mig, men det är ju alltid kul att lära känna nya.

Sen har det firats Idas examen som sjuksköterska. Massa mat, champange, jordgubbar, vin, snittar, tårtor...mmm. I like ;D Jättemyk folk och en perfekt kväll. Nu behöver jag inte va rädd för att gå till doktorn längre för nu har vi ida där och ta hand om oss. Duktiga du och grattis igen till examen alltså! 

Sen blev det fredag! Student! Hade tre kusiner att hurra för och andra random att gratta. Vi firade dock bara två av kusinerna...lång historia, dålig historia... men iaf. Det blir myk folk när man slår ihop massa släkten hit och släkningar dit men kvällen va jättebra och studenterna va så fina så :) 

Jag skulle ha haft klänning på mig men det blev för kallt så jag fick tänka om och körde på det här ist och jag blev godkänd utav en av mina allra bästa. vi kommer alltid vara kompisar. No matter what.

Har även hunnit men att träffa Michele igår innan han drog tillbaka till linköping. Vi kan prata om allt. Han är väldigt lätt att hänga med men det va askallt i hamnen...frusen tjej. Vart var sommaren?

Nu ska jag plugga, hela dagen..om 9 dagar har jag sommarlov! Fyfarao vad skönt. Kommer att bli en underbar sommar...ja bara känner det. Vissa saker känner man bara.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: