Sandras

Isn´t It Obvious

Kategori: Tankar

jag måste plugga nu...den här gången ska projektet vara inne innan lian är klar så alltså nästa torsdag och jag har knappt börjat! svårt att hitta motivationen nu när det är sommar.

i lördags blev det grillning hos joline med trevligaste vänner. riktigt bra kväll (: man tackar.
ja kom på den briljanta idén att bli rapartist. ja herregud. vi gjorde en liten tillhörande musikvideo. inget fel på min inlevelse men annars alltså...självmord. det gäller ju att bjuda lite på sig själv. det är myk roligare då. kan inte alla bjuda på sig själva?

lördagens citat "jag ska hämta vatten, jag är rädd om alla helgonavägen. jag trivs ju faktiskt här" ja skrattde iaf massa fast säg ngt jag inte skrattar åt :D

standing where you left me. BRA LÅT!

nu ska jag plugga. ja det ska jag. på riktigt. snart helg igen. nya bravader och jag gillart :) <3

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Har precis slutat plugga för dagen. Projektet lämnades in vid 22 och sen har det pluggats tenta tills nu. Livet är bra roligt. Vi har iofs suttit ute och skrivit på rapporten och tentapluggat. gör det om det är fint väder. Det är heaven! Då är plugglivet rätt underbart ändå :)

    2010-06-08 | 23:44:16

Kommentera inlägget här: