Sandras

Min Studentbal

Kategori: Tankar

Ligger gansak bra till pluggmässigt så nu får det bli dusch, middag och soffanmys resten av kvällen. Dubbelavsnitt av 24 ikväll. Yesss..jack bauer är så häftig, räddar alla och ställer allt till rätta alltid
Ny vecka imorn, sista liaveckan för den här gången. Ska göra mitt bästa...

Det är bal på slottet ikväll. Balen var underbar.
Vi köpte en kornblå klänning. Den va jättefin.
Men det va sån stress att man va tvungen att köpa klänning fort innan dom tog slut.
sagt och gjort. Efter nyår fixa vi min. Den va jättefin. På riktigt.

Sen

blev det april, maj och alla tjejerna i klassen började sncka om sina klänningar.
Min höll inte måttet. Ja kände det. I magen ni vet. Så höll den inte måttet.
Mamma såg såklart att ngt va fel men ja sa inget. Alls.

Tills

två dagar innan fredagen och självaste studenten kunde ja inte hålla det inom mig längre
så vi åkte in fort och hitta en annan.
rosa, stenar, tyll och allt.
dubbel så dyr men dubbelt så fin och jag va prinsessa på min bal.
balen är en oförglömlig dag. hoppas alla som är där ikväll upplever samma.
hjärta på det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: