Sandras

Wedding Day

Kategori: Tankar

Traskade till lindex och hämtade en resväska som mamma har köpt til mig. Bra att ha en egen, så slipper man alltid låna hit och dit. jättefin iaf :) taaack! inte längt kvar nu....

jag har målat tånaglar och fingernaglar ljusorsa
ska raka benen och har
tonat svallet....blont...tss, skoj. Never, långt brunt hår är typ mitt signum eller nåt.

snart bröllop. Klockan 4 och jag tänkte klä mig i vattenfast mascara. Jag känner mig själv...det kommer att bli vackert. Minst sagt.

Men faktum är gott folk. Jag är så jäkla sugen på att festa och dansa ikväll. Alltså krogen. Va länge sen jag va ute nu. Har tappat lite när det gäller krogen, inte alls lika kul längre tycker jag. Man kan det där och sen gillar jag att festa hemma med rara människor. Men ibland vill man klacka och idag är en sån dag. Och vi ska inte tala om att gå till lotsen, det är ju för sjutton sommar då ska man va i hamnen. Det här ska jag styra upp. Snart. Men. Inte idag, bröllop står stort och tydligt i mina agenda för kvällen.

Lyckoönskningar till Josefin och Lance. Han är amerikanare och till vardags bor dom bland krokodiler i USA :) Kärlek vinner! Word!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: