Sandras

Choklad = Uppskattning?

Kategori: Tankar

Jag gjorde som jenny skrev i sin blogg. " ska man ta på sig vårjackan i ren protest?" och det är exakt vad jag gjorde idag. Nya svarta trenchen fick det bli idag. Och det går om man vill. JAG VILL. Lägg till sknnhandskar och haldsduk så va jag vårigt fräsch alltså (:

Skam den som ger sig. LIA plats är fixad. Jag är nöjd med mitt lilla krig ;) Kommer att jobba med bla kläder men i ett helt nytt ftg. Jag begränsar mig själv om jag skulle ha valt en kedja. Ja kan kedjor. Många klädkedjor är börsnoterade och då får man inte ta del av så myk siffror, jag vill ha siffror. Ja det är fackhandeln som jag kommer att jobba med när jag blir "stor" men nu får jag chansen att göra ngt annat oxå. All erfarenhet är bra erfarenhet.

Vårat första projekt är igång. Under två veckor kommer vi att jobba med den här uppgiften. Rapporter, intervjuer med butiker och kommunen, redovisningar. Hela kittet. Va ett tag sen man skrav en rapport men det kommer att bli bra.

Häromdagen hittade jag den här chokladkakan som jag bara va tvungen att köpa. Min första tanke: Givetvis skulle mamma få den av mig. Det är det lilla som gör det mina kära bloggläsare. Hon blev typ den gladaste. Värmer mitt hjärta lika myk som hennes. Dubbelt hjärta eller nåt. Vem har du visat din uppskattning för idag?
För det är ganska viktigt det här med uppskattning tycker jag.

Nu ska mina naglar bli rosa och fina. Annars väljar jag oftast svarta naglar men det känns mer som oktober.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: