Sandras

I´m Alive

Kategori: Tankar

Dags för en uppdatering. Jag skulle vilja börja med ordet mysigt.

Shit, man är lite ringrosting när det gäller matematik allltså. Jag har inte räknat matte sen....sist.
Lite repetition så är man tillbaka på banan igen. Ganska logiska grejjer vi sysslar med. Myk roligare nu när man ska sätta allt i förhållande till ngt. Känns mera på riktigt och att jag verkligen kommer ha nytta av det här. Bra!

Lia plats då? Ringde på lunchen. Har stressat iväg ett cv + meritförteckning för jag skullle vara på intevju halv 4 redan idag och då hade jag lekion på dt här oxå. Inte alls en butik som jag tänkte mig från början. Men om man ska se ur ett ekonomi och ledarskaps perspektiv som jag faktikst ska jobba med i framtiden så är den här branchen bra att praktisera i...hoppas, hoppas! men med två andra riktigt duktiga klasskompisar som kunkurrens kan det bli svårt att få platsen. Blir det jag, Emil och Arif :) Ja håller tummarna och intevjun gick väldigt bra men vem vet. Annars får jag gå in på plan b, c, d, e...

Kvällen spenderas i soffan hos mamma och hennes kramar.
Mmm kramar.
och vampire diaries

Snart helg = jobbarhelg.
Jag och Joline kommer att styra i helgen. Å vad jag saknar mitt jobb och dom fina tjejerna där såklart, tur att jag har lite extratider. Kommer även att rycka ut på måndag. Dom behöver mig och jag behöver dom. Ömsesidigt saknad ni vet :) passar bra med lite jobb när man har
"eget arbete"/hemuppgifter.

Puss

Kommentarer

  • Joysan säger:

    Vad skönt att intervjun gick bra :-)...Jag ska hålla tummarna för dej :-). Haha, jag kommer ihåg hur ringrostig man kände sig. Ibland kan jag fortfarande få "aha-känsla" för jag har aldrig haft matte som mitt starkaste ämne, men precis som du säger, när man sätter det i relation till något så blir det en helt annan sak :-)...Ha en trevlans helg nu. Skönt med en till som inte kan slita sig från jobbet rikigt, hihi. Kram

    2010-03-04 | 21:52:43
    Bloggadress: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: