Sandras

Let´s Dance

Kategori: Tankar

Dt är inte ofta som jag inte kan sova men natten som va gick det inte.
satt uppe för länge och sammanfatta text,
lyssnade på en och samma låt på repeat för länge
och sen kunde jag inte sova. Smög upp och drack ett glas mjölk.
Sen somna jag.

Veckan tog slut nu. På sätt och vis
tillhör fredagar egentligen veckan men jag föredrar
att puzzla ihop den med helgen istället. känns bättre.

Mina naglar har blivit turkosa idag.
Lunchat med klasskompisar
Jag har ätit mammas våfflor. En och en fjärdedels våffla. Sen blir det för mäktigt.
Tonar håret nu. Pysslardag med andra ord och snart räksmörgås framför let´s dance.
Jag har tydligen bara ätit idag.

Imorgon tänkte jag besöka Stadium outlet.
Källor säger att det finns massa fina träningskläder. Precis vad jag vill ha (:

Inatt kommer jag sova gott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: