Sandras

Världsproblem Vs Downnoch

Kategori: Tankar

Alltså missförstå mig rätt, jag vill ha men jag vill ändå inte ha.

Skolan idag va...hmm bra. Ibland är man ju inte riktigt laddad. Ja va inte laddad. Oladdad?
Man kan inte alltid va topnoch. Kan man? "sandy - the topnoch" ehh nej, det funkar inte.
"sandy - the downnoch". Det funkar. idag funkar det.
Trode vi skulle va klara till lunch men icke....

Från det ena

Hur många vårjackor är normalt att äga som privatperson. Inte som butik. Där vet jag att man måste ha ett rejält lager. Men hemma lixom. Jag går härmed ut med en generell varning, börja aldrig att jobba i en klädbutik. Här har vi ett riktigt i landsproblem. Vilken jacka ska jag välja idag?
Anledningen till mina sena ankomster till skolan i vår är pga av jackval. Tragiskt.

Mange fyller år idag. Min kusin, nåt på 20. Kanske 26? Jag tror det. Min näst äldsta kusin. Jag gillar honom, han är skön. Ser fram emot gotti fika och tårta ikväll (: dom har precis köpt hus vilket betyder att jag har beställt en tjejbebis. tänk er en liten, liten tjej. söööt.

Imorgon kommer elin hem. Ojoj. Va fröken är saknad!
Och det här är bara början, folk trillar in hela veckan. Yesss! 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: