Sandras

A Moment Like This

Kategori: Tankar

Jag älskar söndagar. Dom är rarast och det är verkligen tillåtet att gosa hur myk som helst. Det gillar jag. Inga krav och måsten, man bara är..
Idag blir det min ipod med dead my april i öronen under mitt duntäcke i min säng precis så länge som jag vill.


Men jag ska oxå avverka en powerwalk och ett pass zumba i eftermiddag. Ska bli intressant, har aldrig tränat zumba..men jag har hört att man blir hur glad som helst av det och att man får svänga och dona med höfter och hela kropppen. Kul!

Igår blev det kalas för Maria B. Blev skjutsade tll harg av snällste brorsan. Väl där, vilken god italiensk buffé och efterrätt, hur myk vin som helst. Glaset fylldes på hela tiden av pappa maria (: Riktigt trevlig kväll. Några klackade vidare ut på tellus men ja kände mig trött och hur nöjd som helst med kvällen så jag traskade hem ist. Man ska ju gå hem när man har som roligas sägs det, sagt och gjort :)

För en gång skull visste jag vad ja skullle ha på mig igårkväll...annars är det alltid ett mission i sig så att säga.
Va på stan och hittade det här lilla tygstycket och blev såld direkt.

ps: f*n va kul att så många läser. jag blir glad då (: kram till alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: