Sandras

Hallonrosa Är Inte Rosa, Det Är Hallonrosa

Kategori: Tankar

Yessss alltså, är det bara jag som gillar David Guetta och Chris Willis - Gettin Over You.
Låten har massa danspotensial. Beware Tellus.

Dagen började på det där rara sättet som det ska göra för alla världens prinsessor tycker jag.

Liten redovisning i skolan, gick bra. ingen större grej men framträdande skulle såklart göras.
Sen en gruppuppgift....nja...kastade in handduken klockan 3.
Skolan är, trust me, viktig men sandys vänner är minst lika viktiga och
sprang till linda som satt och väntade på hellmans i solen.
Kramkram. Underbart att träffa bra tjejer som linda.

Hem och svira om till prommenadkläder eller jumpakläder ;)
ta mig till grannen Marielle och ge oss ut och gå.
Myyys och jag tror vi skrattde så gott som hela ringvägen.

Kom ner på stan igen. Och vilka ser man inte på en klassisk parkbänk.
Jo finaste joline och ronja. Här blev vi sittandes i solen. När jag kom hem 
såg ja minsann att jag hade fått lite röd färg på axlar och bröstet. Sensation, 
med tanke på att jag alltid är blekaste. Eller rättare sagt, blek och stolt. Word!

efter ett samtal med miss göteborg så kunde inte min onsdag bli så myk bättre <3
Snart grey´s oxå på tv. Inte missa!


Being a princess

Kommentarer

  • Miss Göteborg;) säger:

    Ville bara säga att jag är stolt över dig och du är stark som kämpar på i skolan :) Duktigt! Nu jag ska bege mig ner till bibblan:) PUSS

    2010-05-20 | 08:43:21

Kommentera inlägget här: