Sandras

Kramats Med Jenny!

Kategori: Tankar

Jenny är i stan. Gillas! Mycket. Hon har lämnat Oslan och kommer börja sitt fantastiska liv i Ggb (:
Jätteglad för hennses skull, tror hon kommer att trivas utmärkt. Men hon tog en vända förbi Nyk och då blir ju jag en nöjd tjej. Ut på en gosig fika med henne och linda idag! Vi satt ute. Det gick faktikst. Allt går om man vill. För övrigt: jag fikar typ hela tiden.

Igår va den mysigaste kvällen på länge. Tack hundra ggr om tjejerna! Middag, bio och sen kom vi på att vi var sötare nånsin och då kan man ju inte bara gå hem kl 11. Nää vi slog slag i saken och gick till Fik@. En cider och massa prat om Efterlyst. Har aldrig sett ronja så ingånde berätta om otäckheter som hon. Jag va livrädd efter det där och kommer aldrig mera våga gå ner i min tvättstuga! Joline gick hem själv i mörkret, men jag va beredd att lägga benen på ryggen och springa OS fort om det skulle hända henne ngt.

Ni ska jag förbereda lite inför ledarskapen imorgon.
Sen blir det hockey. Ni hörde rätt! det ska bli jättekul. Mys(:
Avspark kl 8 eller nej förlåt tekning lr hur?? Tsss. Blir bra.

Jag lånar en pic av dig jenny. Tack ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: