Sandras

"Team Kollega"

Kategori: Tankar

Jag och mina två kollegor i klassen, Andreas och Senad, vi har förnärvarande spårat ur på ordet tjock nice.
Ja herrgud fråga mig inte varför och det låter säkert extremt löjligt nu när jag skriver om det såhär, må så vara säger jag då, men om man är inne i själva grejjen med uttal och allt blir det hela bara väldigt roligt.

Vi försöker värva medlemmar till vårat team "kollega". Det är inte många som klarar inträdesprovet och inte så många som får heller för den delen.Tsss. Vi är en ganska sluten men bra organisation. En bra trio helt enkelt.

Jaaa, jag är väldigt glad för att jag fått lära känna dessa två fina människorna!

Nu ska jag dra till lindex och krama mammsi, hämta bilnyckel och åka och storhandla. Jag älskar att köra bil. Fort. Men jag älskar inte att storhandla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: