Sandras

Yesterday

Kategori: Tankar

Jag är så jädrans trött. Har typ bara pålägg och marginalprocent i huvudet.
Blir tidigt sovande ikväll. Jätterolig fredag. Not. Vart är mitt vin? Inte här!

Höjpunkten va mailet från mina lärare idag.
VG på praktik 1; projektet och redovisnigen som jag var redo att begå självmord för ni vet.
Så det känns väldigt bra nu + att min handledare ringde i veckan och erbjöd mig jobb.

Imorn blir det äventyr, massa kul och garanterat myk skrattande
så det är lika bra att jag är en riktigt utvilad tjej.
Men vad ska jag göra då? Hemliiiss.
Bilder kommer såklart att läggas upp (:


Igår va ELIN här. Vi va först och träna tillsammans sen hem till mig för te och fruktsallad.
Jättegosig kväll. Vi ses ju inte så ofta eftersom hon inte bor här men när vi väl ses forsätter vi alltid där vi avslutade, är inte det riktig vänskap så vet ja inte vad det är <3

Jag gillar ju att överaska mina nära sådär spontant och jag hade en liten grej till henne men jag hade bara tomtepapper hemma och slå in det i :/ Så himla trist. Tomtar lixom! Fukc and forget it..det fick bli en plastpåse...charmigt på sitt sätt.

Men iaf det va ett örngott md texten "sov gott prinsessa" Hon blev glad och jag lyckads med mitt uppdrag trots att det inte va inslaget.

Nu återstår bara frågan. Vem ska jag göra glad härnäst? Dig kanske?


Göteborg i höstas!


Banan, päron, hallon, apelsin, keso och kanel. Är gott!

20.51.23 Godnatt gott folk! Mot nybäddad och fluffig säng. Mmm mysit!
Lova att säga till om ni hittar mitt vin nånstans förresten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: