Sandras

Bodycombat

Kategori: Tankar

I Göteborg drog elin med mig till Sats och en bodycobat klass. Extremt kul att träna en annan typ av träning. Cobat är väldigt lååångt ifrån mina små fina aerobic och danssteg. Här fick man helt enklt tuffa till sig lite. Kavla upp ärmarna. Attityd. Om man är arg på nån så är det här passet det ultimata, ut med allt bara.

ledarna hade sån energi, de va en kille o en tjej som teama, så jag blev oxå fulla av energi och sjuukt svettig.

men för att vara första gången klarade jag det väldigt bra måste jag säga..synd att inte sats finns här i stan.

men va inte beredd på den träningsvärken ja har haft i tre dagar i ryggen, skulderbladen, axlarna. det här va antagligen muskelpartier i min lilla kropp som jag inte hade utforskat än...å ja vill träna meeera sånt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: