Sandras

Göteborg

Kategori: Tankar

Igår hade vi juridik. hej o hå. lagar & avtal. Detta är sjukt viktigt om man ska bli en bra BC tycker jag. det här och ledarskap kan jag verkligen tänka mig att plugga mera om dvs ta distanskurser i sen när ubt är färdig. finns massor att lära här. och saker som jag skulle vilja visa för vissa oxå...ja har rätt att få veta ALLT om ja vill och ja vill veta. det går under lagen, MBL, medbestämmandelagen.

iallafall

ska dra till skolan snart, men måste dra vid halv 3. för jaaaag. ska. till. Göteborg ikväll. kommer hem på söndag.
här ska ja givetvis kramas med rara elin och jenny. vi har en hel massa grejjer på planeringen. längtar. <3

så det blir nog inte så myk blogga av, kanske ngt inlägg, men desto mer när ja kommer hem. så håll till godo.

ha en fantastisk helg här hemma så ska ja oxå ha det på min weekendresa. GOA Göteborg.

MBL som sagt. puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: