Sandras

Dream Big

Kategori: Tankar

hej blogg.

att cykla när det regnar i motvind med ett praply i ena handen som blåser ut och in i en lång backe är lixom inte....kul. alls. faktiskt.

ser fram emot när jag ska cykla iväg i december och när det är snöstorm ute....hej underbara liiiiiv.

klockan är 22.30 och jag är så trött nu alltså. full fart från början till slut. praktik, träna och nu har jag precis gjort klart ledarskapsuppgiften. Enligt min planering skulle jag göra den imorn men då har jag 100 andra saker och styra upp. kanske låter lite bitter med faktum är att jag känner mig väldigt produktiv och effektiv.

skönt med sovmogon imorn iallafall.

snart somnar jag över tangentbordet så dt är lika bra att krypa ner o lyssna på lite fin musik.
godnatt mina hjärtan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: