Sandras

Det Är Då Jag Blir Blomma....

Kategori: Tankar

Jag tycker att det är så kul. Riktigt kul. Det är som att jag blommar ut på något sätt.
Jag blommar ut och blir en färgglad blomma?? Blommiga jag.
 
Va flera månader sen jag jobbade på Vero Moda. Men idag, vare dags.
Litet pass men så värt.
Och jag njöt. Massor. Jag njuter av att sälja.

Varje kund är en utmaning för mig. Sälj, sälj,sälj. Klirr klirr klirr...
Sen själva mötet med människorna har oxå en stor del i det hela.
att lyckas vända en ev lite mindre glad kund med mitt enkla leende är för mig
ren balsam för själen. 

Jag hade en vision: Idag ska joline och jag ta dagen med bravur!
Vi ska bara ta den. Finns inget annat. Jag är väldigt målinriktad.

Så hur gick det då?

Innan jag gick hem kl 3 hade vi dem dära fina siffrorna. Så sa det se ut tjejen.
Väldigt bra jobbat joline och de är så kul när man kämpar tillsammans.

Inte nog med det

det är just här, i en butik, som jag känner att jag bidrar med nånting
kanske låter lite fånigt men det är så och
jag blir bara mera och mera säker på att jag kommer
att bli en bra chef i en framtiden.

jag kanske helt enkelt borde satsa lite till? lite högre?
skulle jag platsa bland dem stora? ska man maxa lixom? maxar du?
för det är ju faktsikt såhär, det är bara du själv som begränsar dig själv här i världen...

å vad jag skulle vilja gå och jobba imorn med fast jag vill plugga oxå
för att bli ännu säkrare på min sak förstås. mera, mera....

man lever och man lär

jag är nöjd! så nöjd alltså.



le du oxå, det är det värt!

Kommentarer

  • J säger:

    Söt, klart du ska maxa! Känn efter vad dina drömmar är och följ dem. Målinriktning kan ta en hur lång som helst, och vill du till toppen kommer du ta dig dit:)

    2010-09-02 | 09:58:20
  • Joysan säger:

    Tihi. Vi har samma passion för våra jobb. Och samma vision. Förstår precis vad du pratar om :). Hoppas det går bra med skola och allt! Vad gör ni nu för nåt? Projekt? Kramkram

    2010-09-02 | 22:39:32
    Bloggadress: http://Minipiglet.bloodspot.com

Kommentera inlägget här: