Sandras

Fly

Kategori: Tankar

Jag lyssnar just nu sönder J.Holiday - Fly. Fin. Så fin.

tiderna förändras, finns inget man kan göra åt en sån sak. eller hur?

Har egentligen inte så myk att skriva idag..bloggtorka tror jag att det kallas för? men ni är ju ena flitiga läsare så ja måste ju skriva lite rader ändå. bara till er. hi.
Va kul man kan ha i en skola förresten, Arif och jag satt o garva åt ingenting hur länge som helst. Vi pratar skämt här som är så låååga. I vilket fall så spåra allt totalt. det spåra på ett bra sätt.

Nämndvärt är givetvis oxå att jag fick träffa marielle idag. Yesss alltså. På tiden. Och hur mysigt som helst. hjärtan.

Sen träning. Herregud va varmt det vart. Sjukt. För ett par år sen fick jag bara en annan andning när jag träna. Men nu...jag blir till och med svettig på knäna?? Förstår ingenting. Varmt är förnamnet.

Snart är det helg igen :D tiden gååår fooort må jag säga! Men först skola två dagar till, dags att skicka in första utkastet på projektet imorn. Tror inte att det blir vg men g är oxå bra har fröken Göteborg och jag bestämt ;)

Kolla på idol. Tjejen i rullstol va grym. Ingenting är omöjligt. Skånefrauar nu. Hur många fruprogram ska det bli? egentligen?

som sagt bloggtorka....blablabla. If I let you fly...nanan. godnatt fina ni <3

som avslut..vem är viktigast i ditt liv?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: