Sandras

I Lördags

Kategori: Tankar

Det blev fest. Det blev födelsedagsfest. Väldigt trevligt. Till och med Ida W som jobbade till 22 tog sig hit bara för att fira mig. Till och med Ida H som inte kunde komma. Hon kom oxå. Å så bra. Och å så myk kramar.
Emma hade pysslat en bok, en "sandys vänner" bok. Kul ide!

Vi vinglade till tellus. Hade glömt att skriva upp oss så vi sa att vi kom från MQ o hade personalfest....
Det va rätt myk folk ute, tror jag iaf. blev inte så myk dansa kankse som jag hade tänkt mig men världens raraste kväll. O då får man ju va nöjd.

Nu är det ny vecka

Blev projektanalys på förmiddagen. Vi ligger väldigt bra till med arbetet så vi slutade redan vi lunch. Skönt!
Hem och plugga till tenta och nu väntar jag på att få gå o träna.

Så här ser träningsveckan ut: Mån-bas, tis-dans, ons-skivstång/kondition och tor puls/medel.


 det blev kavaj, jeanslegings o högklackat i lörd. Bas funkar alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: