Sandras

Lilla Staden Nyköping

Kategori: Tankar

"Livet är inte som det borde vara, det är som det är. Det är sättet du hanterar det på som gör skillnad"

Marcus sa till mig under söndagsmiddagen igår:
"Varför bor inte du i stockholm syrran, det känns som du ska det"

Marcus är bra på två saker:
1. kör fort. jättefort. för fort om ni frågar mig.
och
2. få saker och ting att låta så himla enkelt. är inte det typiskt killar? orden killar och enkelt är dem släkt med varann?

Han kanske har rätt. Jobbmässigt är det så myk lättare att komma nån vart där uppe.
För faktum är att jag är nyfiken på ngt annat helt plötsligt. Fast jag gillar ju lilla staden Nyköping oxå.

?

hej jag är ett frågetecken.

Har nyss vart och tränat. Underbara träning. Och så fick jag en kram av en rar tjej.
Lite plugg nu och tv. sen sova.

Kommentarer

  • Joysan säger:

    Word! det är verkligen något med killar och det där enkla. "det löser sig". Haha. Fast Stockholm innebär ju faktiskt bättre möjligheter för "oss" som satsar på det vi gör :). Jag trivs också otroligt bra i nypan och kommer nog stanna här. Har ju trots allt flyttat hit från en ännu mindre stad...ort...by än Nyköping så för mig var det jättestort här innan man anpassade sig :). Hoppas allt är toppen med dig och att det går bra i skolan :). Kram

    2010-09-21 | 01:49:27
    Bloggadress: http://Www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: