Sandras

Ord I En Mening

Kategori: Tankar

Jag är sett en prinsessa. Lilla Maja. Mitt kusinbarn. Hon är fantstisk.
Låg där i lilla vagnen och va sådär söt ni vet.
Jag vågade inte hålla henne. Hur gör man lixom? 

OM maria och jag va värda shopping idag.
maria handla på i rask takt. hitta grejjer på jc och på cubus minssan
jag hitta ett stycke på jc.
men köpte den inte, fin men inte så fin.

jag köpte vin istället
och en munkjacka hos louise.
en munkjacka som är perfekt för fredagsmys.

fredagsmys som jag ska ha på landet.
middag och allt. fick sms av pappa:

"vandrarhemmet har incheckining från 16.30. medtag sänglinne. välkommen"
ja va ska man säga alltså...han är lite roligare än alla andra min kära pappa...;)

för övrigt så har jag kommit på att pappa och jag blir lika dana när vi festar
haha men det är en annan historia
sådan far sådan dotter eller nåt.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: