Sandras

Det Spökar...

Kategori: Tankar

tog mig en lång pw i förmiddags. lyssna på musik, njuta av solen och att sommaren är runt hörnet. lovely. min pw är min lyxiga stund och en bra start. sen har jag jobbat eftermiddag idag, har vart en väldigt bra dag på jobbet idag oxå.

vi har fått reda på att vi ska få nya ägare. idagsläget ingår vi i BRE (bestseller retail europa) men snart kommer även vi ingå i BRS (bestseller retail sverige) och det här tror jag kommer bli braa (: om vi har snygga kläder nu så tycker jag personligen att BRS har ännu snyggare kläder. håll utkik i sortimentet ;)

jag är lite mindre på en sak. inte dålig men mindre bra...

..på att tänka positivt. varför ska det vara så svårt att alltid tänka positivt? allt ordnar sig och ofta tror man att det är värre än vad det egentligen är. som om det är små spöken som bosätter sig i min hjärna. dom betalar inte ens hyra. så spökena ska kastas ut... dethär måste jag ändra på. jag vill inte ha några dåliga tankar. bara dom positiva tankarna.

imorn är jag ledig, kankse ska ut och leta lite påskpresenter. det är ju trots allt påsk snart. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: