Sandras

En Liten Ros...

Kategori: Tankar

...hon vet inte vad hon känner för. Saknade färg... Lilla lady...

godmorgon! jag har sovit gott. vaknar rätt tidigt, allt ljus som kommer in i lägenheten.
dags att äta lite frukost. får nog bli äggmacka idag. mumz. sen iväg och jobba lite igen.

blev en lugn och skön fredag. mötte upp raraste louise för en prommis. robin va för trött, så han orka inte. vi gick förbi rosvalla. tror alla lag tränade igår. snubblade nästan ;) 
vi va ute nån timme. louise är fantastisk tjej. på riktigt.

ska plocka fram mina gamla skills ikväll och göra en sminkning. kul :D

köpte jordbubbar häromdagen. ååå så himla gottit. jag älskar jordbubbar med mjölk. dom va verkligen stora och saftiga. 15 kr på hemköp.

å så ska man hitta ngt att ha på sig på jobbet oxå. orkar inte tänka idag. då är det bra med en outfitmapp. den tänker åt en. hitta den här bilden. den känns som jag idag. äskar neonfärgen på los sjalos. lägg gärna märke till min mob... aldrig mera ericsson. kass.

Kommentarer

  • Louise säger:

    <3 till dig Sandy!

    2011-04-17 | 11:58:50

Kommentera inlägget här: