Sandras

Fjädrar

Kategori: Tankar

häromdagen när jag gick till min "secondhand butik"  för att lämna och sälja kläder gick jag förbi torget o alla fjädrar! vart så glad av alla färg. Det får nog bli ett litet ris i år. kostar iaf 20 kr på torget. bra priset.

mer om min jättesatsning till second hand butiken framöver...ja är inne i ett riktig rensningsflow. behövligt. verkligen.

jag tog lite sovis idag. finns det något bättre med kaffe och frukost på sängen. det är mitt ultimata vardagslyxtips!

brukar alltid gå en pw annars på morgonen men jag körde verkligen järnet på aerobicsen men angelica och maria igår. vi va lika svettiga alla tre. men så glad och så bra för självförtoendet. testa! det är ett grymt pass och musik är ännu bättre så jag tyckte att den här fredagen fick bli utan pwis.

men nu. är det helg. först jobb men sen ledig helg!!!! waaaaht??? ska jag va ledig??? lör och sön? oeeej! wiee :D
har längtat efter den här helgen lite extra. börjar med att krama ihjäl linda öven hellmanslunch <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: