Sandras

Uppdrag: Bikini

Kategori: Tankar

idag fick det bli lite fix och dona hemma på förmiddagen. sen mötte jag upp maria på stan en sväng. lade undan en vit liten snygg volangsak på gina. riktig söt top. sen letade ja bikini. jag är rätt petig när det gäller bikini. måste vara rätt färg, form, mönster och o s v. inget lätt uppdrag men har kanske en marinblå bandou på gång med volangkant såklart :D

sen gled vi in på lindex. rachel zoe har ju ett samarbete med lindex nu och då blir det blommigt. hittade en jättefin top som satt perfekt och riktigt somrig. hängde undan den, mamma får fixa den imorn ;)

sen gick vi till hellmans och hade årets första fika ute i solen. hur skönt är inte det?! jag njuuuter alltså.
sen velade vi mellan medel...nää step...nää..skivstång...nää vi vill vara utomhus nu när man kan.
så hem och svira om för pw. en timme med Maria och Linn fick det bli. bra avslut på en bra dag.

ska kolla klart på CSI. mitt bästa innan jag jag går och lägger mig. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: