Sandras

27 Augusti

Kategori: Tankar

sa ju att den här hösten inte skulle bli som dom andra.

tror inte att min födelsedag kunde ha blvit så myk bättre. egentligen. är så otroligt tacksam för allt. den va en bra dag. ni ska få en titt på presenterna när jag har tagit kort på dom :)
när klackan vart runt 22 packade jag ihop och smet från mitt eget kalas till fanny. där festade redan massa fina tjejer o sen vidare till hamnen, nog för att spriten va slut när vi väl kom dit men äsch vad gör dt. vi gick in ändå.

Men..

ska jag va ärlig så va krogen igår sådär alltså. blev totalt förvirrad. träffa lite rart folk o så men tappa lusten i förvirringen o drog. det är jag som bestämmer. punkt och slut.

den här veckan som kommer börjar iaf träningen. ska bli så skönt o komma igång igen. är beredd på jordens träninsgvärk, armstyrkan är ungefär -0. när man tränar kan man inte dricka så myk. allt man bygger upp bryts ner till helgern. ovärt. ni vet vart ja finns så jag tackar krogen för ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: