Sandras

:(

Kategori: Tankar

har så jäkla ont i magen idag. nog för att det är myk bättre än tidigare år men ibland får jag jätteont. dessutom blir mitt humör en bergochdalbana då. ena stunden glad sen deppig sen ledsen sen glad igen. värdelöst.

jag vill bara ligga här under mitt gosiga täcke hela dagen och jag vill absolut inte jobba idag. väldigt omotiverad just nu. på ALLT! det är synd om mig. stackars sandy.

folk frågar hela tiden oxå. men jag har inga svar. fråga inte. få vet, få förstår. du vet, du förstår.
allt kom tillbaka. även om jag inte hade glömt. därför jag inte gjorde dt. magkänslan sa ifrån.

aha det här va ju ett vettigt inlägg...NOT. kul liv men men vi har ju vatten iaf...

Middag med Linda o Åsa ikväll. <3 <3 <3 <3 <3

godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: