Sandras

Got 2 Luv U

Kategori: Tankar

jag är inget sean paul fan direkt men den här fastande så fort jag hörde den. Jättebra ju! somna så sött igår till den. vad vore livet utan musik. typ inget kanske. OCH varför är inte jag på way out west fööör?!

Jag hade verkligen en helrar dag igår. jag gjorde i stort sätt ingenting haha. sovmorgon. flera koppar kaffe. läste tidningar. pysslade lite inför nästa helg ;) ja fyller ju snart år....Augusti är min månad. Sen baklade mamma o ja äppelkaka. Vi har ju massa äppelträd så det va bara gå ut o plocka. Fick lite höstfeelings. men bara lite.

sen vare ju vattenläcka i stan men inte därute. så farmor och Tobbe kom o låna vatten. fan så van man är med vatten. ja tänkte fasktikst på Afrika då. Varför tar man så myk för givet? Ta inget för givet....det är faktikst lite farligt om ni förstår vad jag menar.

Nu ska jag dra o jobba :D sålde faktiskt vinterjacka häromdagen. ironic.

Jag tror inte att den här hösten kommer bli som alla andra höstar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: