Sandras

Ny Termin

Kategori: Tankar

är uppe och tvättar en sönmorgon. nån ska göra det oxå... ska ju ändå iväg o jobba sen.

vi firade världens bästa moster som fyllde 40 igår. storkalas. god mat och jättegod chokladtårta. mums. sen körde vi lillsessan ilze till pappa o sen drog marcus o ja till stan. vi kom på att "fan vi kör en stekarrunda" haha inte min grej egentligen men sagt och gjort :D

jag erkänner jag är väldigt lat på somrarna. har inte vart o tränat sen i maj :O det är alldelles för varmt o va inne o träna tycker jag. visst det har blivit löpning o pw men nu är det dags. höstterminen börjar den 29 aug. och då börjar jag igen. tänkte byta gym till sunlight med linda men ja kör f&s igen. jag har printat ut schemat coh markerat passen ja gillar. nytt för i år är afro, flex och flex intervall.

ett minus att det va ganska lite skivstångspass och enbart aerobic 1 ingen 2 som är myk svårare och betydligt roligare. sen ska jag ta tag i yogan igen, väldigt bra för kropp o själ... nu ska jag bara lägga upp träningen så den blir varierad. som tidiagre är planen att köra 4 ggr i veckan mån-tor med undantag såklart.

jag astaggad o komma igång nu. med lite nya träningskläder blir livet ännu roligare!

det ska va värtränat hörrni då mår man bra ;)

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Tack gumman för att du kom och grattade mig.<3 Kanske ses i morg;)

    2011-08-15 | 17:32:52

Kommentera inlägget här: