Sandras

Presenter

Kategori: Tankar

Men åhhh vilken bra kväll det blev igår!!! hur fantastiska vänner kan man ha? egentligen? så myk kärlek. man blir lycklig. jag bjöd tjejerna på jordgubbsfördrink, sen italiensk buffé och äppelkaka till efterätt. så himla kul att ta med dom hem o visa huset där ute, mamma o pappa va oxå helt underbara, fixa donade för mig o alla tjejerna. puss för det.

alla fick gå en liten tipsprommenad faktikst om mig :P hur väl känner dom mig! det va riktigt kul. vissa fick mindre än väntat, andra mer :D elin gick två varv o emma fick prestationsångest haha söta. louise och elin s tog hem vinsten med 9 rätt av 10. bra kämpat! sen blev det tellus. helt ok för att vara helgen innan löning.

sist men inte minst: jag har världens västa vänner och ja älskar er alla <3 och allt det här fick jag i present!



Armband av Emma Maria och Elin S.



Sidenblus av Joline, Sofie, Frida och Mathilda.





Doftljus och en tavla av Elin L



Tröjja från Louise.



Och en berlock av Rebecca Linda Åsa och Jenny

VARMASTE TACK och miljoner kramar till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: