Sandras

Våga Transparant

Kategori: Tankar

Så då va man hemma från jobb igen. Butiken är i mina ögon just nu katastof, man hinner inte få upp alla nyheter och jag hinner inte hänga om. För när man har gjort en sak så får man göra om igen eftersom det kommer nytt nästan varje dag. men men.

Vi har redan fått in vinterjackor?! japp, det är sjukt. men vi har gömt dom i ungefär 2 veckor på lagret för det har lixom varit 25 grader celcius ute. högsommar. och vinterjackaor. men nu fick mail "ni måste ha ut jackorna på golvet NU inget på lagret" ok! då fick ja göra om igen. eller håller på rättare sagt.

Jag har hängt undan en jacka änsålänge. Hur många jackor kan man ha? Tills nån köper en Boomerang till mig så tänker ja fortsätta att köpa många. Har en dålig bild längre ner men den är svart fluffig sandrajacka. svinbillig dessutom, 360 tror jag.

Sen har jag fått ca 10 komlpimanger för min blus som ja köpte imorse. Har säkert sålt 5 st och ännu fler har provat den. Jag gillar när min stil inspirerar kunder till köp. Egoboost Louise ;) Nåväl den kostar bara 199. Det är knapparna och att den är transparant som gör den så fin. Hade bara bh under för man ska vara stolt o nöjd över sin kropp.

för det är ni väll, stolta alltså? annars är det hög tid att bli det fina läsare!! För hörrni gör ingen knasig tabbe o jämför er med någon annans kropp/utseende för det finns alltid nån som är bättre. Så är det här i livet, utgå alltid ifrån er själva och vad ni har då blir allt jättebra. Säg hej till fantastisk självkänsla <3

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: