Sandras

All This Way

Kategori: Tankar

Men 11 är snart slut kom ja på. Bara ett par v kvar.

ligger o funderar på vad som har hänt och va som inte har hänt under året.. Va som har fått mig o storle(även om det inte är så svårt ler åt det mesta)

Vilka fina och lyckliga stunder man har haft. Va som gav fjärilar. Gitarrer o fina armar vinner (generellt alltså)men dt visste ni ju redan.

Va som har gjort mig mindre glad. Ledsen. Och Arg. Faktiskt. Vilka nya underbara människor man har träffat och lärt känna under året. Vilka man ska glömma. Vilka som har kommit hem. vilka som finns djupt djupt i mitt hjärta.

Vart jag har rest o vad ja upplevt. Vart ja ska resa i framtiden. Typ nästa år. 2012 är framtid. Eller hur!?

Vad jag har lärt mig. Va jag har kvar att lära. Vad jag kan förändra. Va jag Inte vill förändra det som jag är nöjd med. Känner mig själv väldigt väl. Jag är stolt över den där Sandra. Du ska oxå vara stolt över dig sj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: