Sandras

En helkväll

Kategori: Tankar

två jobbpass igår(trodde på riktigt att jag skulle somna på cykeln igår när ja åkte till maxi) men jag kom fram! sen hemåt och bli snygg för VM.

Efter allt detta kom Linda med bil och plocka upp mig för att åka i handla( återigen Maxi) det är så himla kul att mina arbetskamrater inte känner igen mig i mina vanliga kläder haha jag köpte verkligen en hel låda med juleskum :D

Drog ner på stan i skildes åt en stund för att köpa hämtmat. Linda sushi och jag Rhodos. Vi sjönk ner i soffan med mat, årgångsglögg, tomteskum, lussekatter och ben&jerrys. En riktigt skön fredag.

Sen kika vi Idol såklart. Jag undrar fortfarande hur jag aldrig har lyckas höra den först låten som Robin sjöng - dedication to my ex. Dödsskön ju!

Sådär, min fredag. Slutet gott...<3 nu upp och jobba igen. Känner mig som ekorren i hjulet. Typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: