Sandras

Gott nytt år

Kategori: Tankar

Åkte med Nettan ut till mamma o pappa igår o åt middag. Alla mammas syskon skulle komma dit. Jättegod mat och mysig kväll på landet.

På vägen ut, E4, så hade det skett en olycka:( och vi åkte förbi en liten hög lixom. Med filtar. Sen stack det ut en arm under filten.. På riktigt. En person omkom eller om det va fler under filtarna är oklart. Otäckt. Fy. Dagen innan nyår o allt.

Från det ena.

Nu ska jag jobba. Vi har öppet till 2 idag så den här dagen kommer gå fort. Sen ska jag fira nyår med skumpa, inte sj uppe ifjällen som ja tänkte mig, utan med ett 10 tal sköna människor :D och så ska jag va Supersöt i klänning.

Ha en fantastisk kväll kära ni <3 2012 är på ingång..

Ja ska börja träna skivstång igen nästa år. Det finns en störtlöjlig anledning till varför jag inte har tränat det på hela hösten. En anledning som ja inte ens kan skriva här för ni kommer ta det på helt fel sätt hahaa alltså det är ju kul men ni skulle inte förstå :D nog om detta.

Jag är redo för 12 och allt va det innebär.

Gott nytt år!!

Kommentarer

  • Elin säger:

    I know what it is ;) du e fööör bra och söt!!!!!!

    Puss puss

    2011-12-31 | 11:35:16

Kommentera inlägget här: