Sandras

Grimm

Kategori: Tankar

Sitter o kollar på nya serien Grimm på 6. Har ni sett den!?Tycker att den är helt ok. Om man nu gillar konstiga odjur som begår mord. Kolla vet ja!

Och alltså Känslan när man sitter där i soffan och kommer på att jag har värsta gräddtårta i kylen från mammas kalas. Det mina kompisar är lycka! :D

Fick träffa både Ella, Maja och en ny liten valp i släkten i tisdags. Han heter Gallas. Mina kusiners nya lilla vovve. Supersöt. Prinsess Ella kan gå nu om man håller henne i händerna. Hon va Så fin i sitt lilla rosa hårband <3

Jag har vart så otroligt trött idag och frusen. Vart på två jobb idag. Trots dunjacka och dubbla tröjor så fryser hela kroppen när man måste cykla så här på vintern. Efter VM passet va tanken intervall/flex som ja älskar men inte en chans. Gick hem o sov 2 timmar. Sen blev jag lite piggare o slog in en julklapp. Mys. Du kan va mys..

Nu börjar Grimm igen...hi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: