Sandras

Ledig

Kategori: Tankar

Tog en rejäl sovmorgon imorse. Värd det tycker jag. Men sen upp och äta stadig frukost o ut på stan. Klappjakt! Igen. Köpt några till nu så det tar sig;) lite kvar bara! Sett så fina kläder till Ella! Ska springa till Lindex o tigga kartonger.

Även hunnit tvätta och gå till second handbutiken. Nu dricks det kaffe och bara njuter faktiskt. Tänkte spela super Mario. Skönt. Träna borde jag göra men faktum kvarstår, jag gillar inte riktigt passen som är på mån. Hm!?

Sen vare nyhår snart! Jag är så dålig på att planera sånt. Det är faktiskt en liten brist hos mig. Det ända jag vet är att jag ska vara ursöt i klänning:D Man tycker att det är god tid till nyår men sen är man där lixom. Sen är nyår generellt överskattat. Tycker jag. Skulle lika gärna kunna placera mig långt uppe i fjällen nånstans med min skumpa. Själv. Men inte ensam. Det är en viss skillnad där.

Men nu så kanske det finns lite planer, 4 veckor. innan. Framsteg. Och hopp om planeringsframtiden he det här kan bli riktigt nice. Men vi får se va ja bestämmer mig för och hur saker o ting löser sig. Förhoppningsvis till det bästa. Då mår man bra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: