Sandras

Lördag

Kategori: Tankar

Mötte upp Linda och Angelika på stan idag innan jobbet. Uppdrag klänning! Jag har redan min dress till jul/nyår men Linda ville ha ngt snyggt till juldagen. Men vi hitta Inge dock.

Juldagen är för övrigt lite omstrukturerad. För festa måste man ju göra på ett eller annat sätt när det är hemvändarkväll lixom mem efter alla våra juldagar vet vi oxå att man typ ihjältrampad på krogen. Men Det blir det här:)

Jobbat har jag oxå gjort idag. Slagit in massa klappar och myst runt med alla kunder. Det är alltid kul att jobba i butik men extra kul vid jul.

En lugn lörkväll va precis va som jag behövde så det fick det bli. Glöggte SOLO (underbart att prenumerera på en tidning) och kika på så myk bättre. Sista avsnittet.

Imorn ska jag upp o dejta Favvolouise redan 9.30 :) berättar imorgon!

Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: