Sandras

Ny dag

Kategori: Tankar

Ligger fortfarande i sängen. Adventsljusen är tända och jag njuter av sovmorgon. Planen va pw med Louise nu på morgonen men våran lust dog igår när dt spöregna ute.

På tal och regn och mörker. Det är ju faktiskt ingen rolig tid nu. Mörkt när man går upp mörkt när man kommer hem. tacka vet ja sommar då kan man va ute länge och njuta.

Jag är myk mer spontan på sommaren, dyker det upp ngt kul ja då gör man det. Nu känns hemmakvällar mer på tapeten.

Hade ett långt samtal med Marcus att man mår ju ärligt talat bättre när dt är ljust och solen skiner. Man går lixom lite på sparlåga kom vi fram till.

Träning botar kom vi på. Marcus har börjat träna igen. Det är riktigt kul när han berättar ingående och exalterat vad och hur han tränar. Bra Marcus! Jag blir glad. Vissa har lättare än andra att bygga muskler, han är en sån, så han är snart på banan igen.

P.s. Idag släpps biljetterna till Coldplay 30 augusti. Snälla underbara fantastiska tomten ge mig en biljett i julklapp. När ska jag få uppleva dom? Egentligen.

Våran Londontjej såg dom häromdagen. Kul! Vi fick iaf en liten film på "dom bästa" gruppen på what's appen. Kan man va glad för lite kan man va glad för myk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: