Sandras

Boys Don´t Cry

Kategori: Tankar

Antar att ni har hört Ulrik Munther?! Den är väldigt fin faktiskt fast man får såndär Justin Bieber feeling men vad gör det den är fortfarande bra ju.. lyssna på Boys dont cry nu.

dagen är slut, praktik, träning, pluggeliplugg, kaffe, CSI och lite sammadrag från Oscars galen. Inception alltså! Värd alla bemärkelser tycker jag.

Våren och solen är på väg. Ååå vad jag behöver våren och värmen.

Det finns en sak som jag ångrar lite... ja ångrar att jag inte köpte en liten, pytte, värdelös 1 rok på typ 20 kvm efter studenten, renoverat, gjort vinst, köpt en "finare" och större etta, sälja den, göra fina vinsten och köpa en fantastisk 2 rok... jag känner att ja vill invenstera i en lägenhet nu! jag vill inte fastna i hyreshjulet. är det värt att spara ihop handpenning och bli pank sen för att få en jättefin lgh? hmm. som sagt, tänk vad en lite ful 15 kvadrat skulle hjälpt mig nu.

ska lyssna på låten en gång till sen sova prinsessött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: